Sivut

maanantai 30. heinäkuuta 2012

Viikko 8

Vaa'an olen tosiaan jättänyt nyt hetkeksi, joten viikkoraportti koostuu tällä kertaa ihan vaan liikunnasta.

Viime viikon treenit:

Maanantai - Lepo
Tiistai - Juoksu 15min/2km, kävely 40min
Keskiviikko - Zumba 45min
Torstai - Juoksu 40min/5km, kävely 30min
Perjantai - Lepo
Lauantai - Kävely 45min
Sunnuntai - Juoksu 42min/5,5km, kävely 50min


Yht. 5h 12min

Olen todella tyytyväinen viime viikon liikuntoihin! Kävelyä lisäsin niinkuin oli tarkoituskin ja liikuntamäärä pomppasi heti pari tuntia ylöspäin. Lihaskunto jäi edelleen paitsioon, jospa tällä viikolla muistaisi senkin. Löysin myös eilen miehen rullaluistimet kaapista, ja koska meidän kengänkoot ei kamalasti heitä toisistaan, niin taidan käydä ainakin kokeilemassa. Suojat pitäisi vain löytää, tai edes ranne- ja polvisuojat, kun en tosiaan koskaan ole rullaluistellut niin voisi olla ihan hyvä idea minimoida riskit. Tällä viikolla pitäisi tulla myös se tilaamani tanssi-DVD, joten sitäkin varmasti testaan.

Tän viikon lopulla onkin sitten leiri ja ensi viikolla toinen, itseasiassa koko ensi viikko menee kesäleirillä. Saa nähdä miten liikunnalle siellä käy. Tai no lähinnä juoksuohjelmalle, koska kyllä siellä liikuntaa takuulla tulee kun ohjelmassa on melontaa, suunnistusta ja tietty olympialaiset. Loppuviikon leirillä en ole yötä, joten iltaisin on kyllä hyvää aikaa juosta tän viikon lenkit.

Tämä viikko alkaa oikein hyvällä fiiliksellä, vaikka kiirettä tuleekin. Leirivalmisteluja on vielä paljon jäljellä ja tän lukuvuoden viimeisten koulujuttujen deadline on huomenna. Arvatkaa onko mulla niitä tekemättä, on tietenkin. Jonkun pitäisi pestä sauna ja siivota täällä vaihteeksi muutenkin, niin ja niitä olympialaisiakin seuraisin mielelläni. Antakaa mun vuorokausiin pari tuntia lisää kiitos! :D

Mutta nyt mun täytyy ruveta syömään lounasta ja miettimään että mistä päästä sitä aloittaisi. Palaillaan!

4 kommenttia:

  1. Jos tarvit rullaluistelusuojia niin mä voisin myydä muutamalla eurolla koko setin, muistaakseni kerran on niitä käytetty. Rulliksetkin, Salomonit kokoa 39 2/3 (muistaakseni :D ), löytyy ja ovat myös myynnissä. Itse en enää uskalla rullaluistella jostain syystä, pelottaa että kaadun ja loukkaannun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastiko! Laita mulle s-postia! idamariii(at)gmail.com! :) Rullikset on liian pienet, mun rakas laiv... kröhöm jalkani on kanoot.. risteilyaluskokoa 41-42.

      Poista
    2. Määpä laitan postia tässä iltasella kunhan saan poijan yöunille...:-D

      Poista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)