Sivut

perjantai 3. elokuuta 2012

Uusi aluevaltaus

Kuva
En lähtenyt tänään tosiaan juoksemaan, mutta halusin tehdä jotakin. Zumba ei innostanut ja siinä Jillian Michaelsin jumpassa oli aika paljon hyppyjä, jotka epäilyttivät vielä tuon jumissa olevan pohkeen kanssa. Bongasin sitten Youtubesta siitä Banish Fat Boost Metabolismin rinnalta Yoga Meltdownin, ja ei kun pyörimään.

Päällimmäiset fiilikset: 1) Mah-ta-va olo!! Ihanaa! Olen venytellyt, lihakset on lämpimät ja takana on tehokas treeni, rakastan tätä! 2) Ei hyvää päivää mä olen jäykkä :D

Siis tuo oli ihan huippua! Tykkäsin aivan älyttömästi. En ole koskaan joogannut, joten asentojen kanssa oli hieman hakemista, mutta siis voi vitsi. Ihan mielettömän intensiivistä treeniä. Sanoinko jo, että olen myyty! Tätä täytyy tehdä paljon useamminkin! Eikä vähiten siksi, että tosiaan olen aivan hävyttömän jäykkä. Järkyttävää. Miten se säännöllinen kehonhuolto ja venyttely voikin olla näin uskomattoman ylivoimaista...

Muutoin tänne kuuluu oikein hyvää. Syömiset rullaa, liikunta tuntuu kivalta, fiilis on rento ja hyvä. :)

2 kommenttia:

  1. Tuota voisin testata kyllä joskus! Jossain toisessakin blogissa oli juttua tästä. Olen joskus joogannut ja olen kyllä nykyään todella jäykkä joten tuo voisi olla hyvä! :D ....tosin en kyllä saa oikein ikinä mitään kotitreeniä aikaiseksi, mutta ainahan voi kokeilla!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)