Sivut

tiistai 28. elokuuta 2012

Hei hei hyvä fiilis ja tervetuloa natsimeininki

Kävin tauon jälkeen juoksemassa. Lenkki oli huikaisevan pitkä, 3,5km/30min ja juoksin siitä 20 minuuttia. Ensin oli ihan ok fiilis, sitten kaveri kertoi käyneensä kahden kuukauden tauon - siis ihan totaalisen tauon, minähän olen kuitenkin tanssinut ja joogannut - jälkeen juoksemassa ja juosseensa 4,5km puoleen tuntiin. Illalla käytiin äidin ja isän luona, ja äiti pyysi kahvakuulansa takaisin kun et sä sillä näköjään mitään tee. Aamulla vaaka näytti komeat lukemat 97,9.

Ihan oikeasti nyt, miksi minä teen tätä?

Tää on taas näitä aallonpohjia. Tuntuu että kaikki työ on ollut ja tulee olemaan turhaa. Tällä huikealla 1kg/3kk vauhdilla olen tavoitepainossani seitsemän vuoden päästä. Se on aika hemmetin pitkä aika. En minä odottanutkaan että kiloja tippuisi kuin Suurimmassa pudottajassa (vaikka rehellisesti sanottuna ei haittaisi sellainenkaan vauhti pätkääkään), mutta tämä tuntuu oikeasti jo kohtuuttomalta. Seitsemän vuotta. Olisin timmissä kunnossa kun tyttö menee toiselle luokalle, olettaen tietysti ettei väliin mahdu esim. toista lasta.

En tiedä mitä teen. Ehkä alan laihdutuskuurille, kun tämä elämäntaparemontti ei näköjään toimi. Karkkilakko ja kalorilaskurit kehiin niin eiköhän tämä tästä. Kaikkialla aina toitotetaan, että pienillä muutoksilla ne kilot lähtee, ei kannata stressata. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta vitut ne mihinkään lähde.

Ei kai siinä muuta kuin tervetuloa elämääni ruokapäiväkirjat, kalorilaskurit, kiloklubit, karkkilakko ja muu yleinen natsimeininki. Ei haluttais, mutta ei kyllä haluta enää jumittaakaan.

16 kommenttia:

  1. Ei mullakaan paino putoa, samoissa lukemissa pyörii edelleen mihin jäi kun imetyksen lopetin, siitä siis jo 8kk ja koko ajan olen yrittänyt laihduttaa.

    Se pitää näköjään mun alkaa kitukuurille. Kaloreita olen nyt syönyt 1500-1800 enkä laihdu. :(

    VastaaPoista
  2. Ootko kokeillu Jutan Go Fat Go-ruokavaliota? mä sain sillä kilot lähtemään, en ihan kirjaimellisesti oo pystyny sitä ruokavaliota noudattamaan, mutta se toimii mulla ns.runkona.. Esim. joka aamu en pysty puuroa syömään niin korvaan ruisleivällä ja välillä rahka tökkii nii vaihdan turkkilaiseen jugurttiin tai jugurttirahkaan. Koko kevään junnas paino samois lukemis eikä grammaakaa tippunu alas päin, teki mitä tahansa.. Nyt GFG-ruokavaliolla ja juoksulenkeillä & kotijumpalla paino tippunu 99kg-->85kg reilus kahdes kuukaudes.. Eli suosittelen kyllä kokeileen sitä.. :)
    täs linkki livin sivuille mistä löytyy ilmaseksi tuo ruokavalio: http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kokeillut, kun tosiaan olen noita dieettejä vältellyt siinä uskossa että elämäntaparemontti toimii paremmin. Kieltämättä tässä vaiheessa rupeaa jo kiinnostamaan... pitääpä katsoa millainen tuo on. Hieno pudotus sulla! :)

      Poista
    2. Elämäntaparemonttia tässä itsekin haluan ja tuo on mun mielestä sellainen ruokavalio että sitä voi käyttää jatkossakin, eli mulla ei ainakaan oo kyse mistään kuurista.. :D Niinku sanoin niin oon tuota pitäny semmosena runkona syömisille.. Ja kyllä tähän aikaan mahtuu kuitenki mm. pizzaa, täytekakkua jne.. Ja päivisin syön ihan vain tavallista kotiruokaa tuon ruokavalion rajoissa, se on kuitenki niin monipuolinen väli- ja iltapalaa lukuunottamatta että voi rakentaa melkein minkälaisia annoksia tahansa kunhan katsoo määrät oikein. :)

      Poista
    3. Joo, mä tutustuinkin tohon GFG- ohjelmaan paremmin ja aion ruveta kokeilemaan. Mulla oli siitä vähän eri käsitys kuin mitä se sit kuitenkaan taitaa olla. :)

      Poista
  3. Mulla samanlainen fiilis menossa, natsimeininki taitaa taas pistää kamelin selän kaarelle ja saada vauhtia myllyyn! Kiukulle eteenpäin!

    VastaaPoista
  4. I feel you! :( t. ruokanatsi, joka on ottanut muutaman viikon rennosti ja saanut pudotettua puoli kiloa, lisääntyneestä liikunnasta ja lähes aisoissa pysyneistä syömisistä huolimatta... Pointti on tuossa lähes -sanassa. Minun on oltava totaalilakossa herkkujen suhteen ja syötävä vain kolme kertaa päivässä, muuten en laihdu. Jos syön vaikka kerran viikossa jotain hyvää, paino ei putoa, vaikka ei nousisikaan. Eikä huvittaisi tosiaankaan jatkaa, mutta kai se pitäisi vaan räpiköidä kohti sitä normaalipainoa - tulevaisuuden vuoksi. Ei ole tarkoitus masentaa, kertoa vain, että minulla ei ainakaan toimi muu kuin natsimeininki. Ota tämä vertaistukena. <3 Tsemppiä! Kyllä sinä onnistut ja löydät itsellesi sopivan tavan laihtua ja myös elää normaalipainoisena sen laihtumisen jälkeen. Minä uskon sinuun, tämän blogisi perusteella. :) Olet tavallaan esikuva minulle, koska vaikeuksista huolimatta jatkat, etkä luovuta. Se innoittaa minuakin jatkamaan. Kiitos siitä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauniista sanoistasi.<3 Kyllä tämä tästä, meillä molemmilla!

      Poista
  5. Valitettavasti vain ja ainoastaan se natsimeininki toimii täälläkin. Ja kun vielä sais ruoskittua itsensä noudattamaan sitä *huokaus*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä juuri, tuntuu niin typerältä kieltäytyä jokaikisestä pienestä mustikkapiirakan palastakin... tulee ihan hirveä olo. Tsemppiä sinnekin suuntaan!<3

      Poista
  6. Voi kurjuus :( pitäiskö sun oikeesti käydä terveysasemalla juttelemassa? Ja samalla saisit lähetteen labraan kilpparikokeisiin. Kuulostaa tosi kummalliselta ettei paino oo pudonnu noilla keinoilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitäkin oon miettinyt kyllä. Nyt on vaan niin hirveän kiireinen jakso tulossa että ainakaan tähän väliin ei vain ehdi. Katsellaan...

      Poista
  7. hei. Ootko käynyt kilpirauhaskokeissa..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käynyt, suunnitelmissa on kyllä ollut. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)