Sivut

torstai 30. elokuuta 2012

Ekan päivän tunnelmia

Päätä särkee.

On nälkä.

Siinäpä se tiivistettynä. Ei juuri naurata. Ehkä tämä helpottaa, mutta täytyy kyllä sanoa että jos vielä viikon päästä ottaa näin paljon kupoliin niin jätän tämän leikin siihen. Ihan oikeasti, mä olen ollut tänään täysin kestämätön. Mulla on nälkä ja päätä särkee, joten olen kiukkuinen. Mulla ärsyttää punnita ruokia, ärsyttää kun mehukeitto maistuu ihan sukkamehulta (no mehu ku mehu), ärsyttää kun mies syö jäätelöä, ärsyttää kun söin tortillan ilman tortillaa ja kastiketta ja fetajuustoa, ärsyttää kun on nälkä. Argh.

Tietty myös erinäiset hormonit aiheuttavat myös osansa tästä vihaan koko maailmaa- olosta, mutta ei käy kieltäminen, että houkuttaisi aika todella paljon hakea pizza. Iso pizza.

Sinnillä. Jos maanantaina vielä on näin paskaa, niin lopetan. Siihen asti jaksan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)