Sivut

lauantai 15. joulukuuta 2012

Läski lauantaiaamuna

Jaa, saa nähdä tuleeko tätä postausta julkaistua koskaan...

Olen tässä viime viikkoina kärsinyt ihan järkyttävästä kroppakriisistä. Olen vihannut itseäni enemmän kuin aikoihin. Luulen sen johtuvan osittain siitä, että miehen veli rupesi seurustelemaan ja tokihan tuo tyttöystävä on pieni, siro ja aivan uskomattoman kaunis. Tuo tyttöystävä sattuu vieläpä olemaan minun paras ystäväni - voi kyllä! Aiemmin en ole ollut yhtään kateellinen tälle ystävälle, mutta nyt, kun olen viettänyt hänen kanssaan tavallistakin enemmän aikaa, olen ollut oikeasti aivan maassa. Päässä on pyörinyt niinkin johdonmukaisia ajatuksia kuin nyt appiukko ajattelee vielä enemmän että ei hitto minkä läskin tuo pikkuveli onkaan ottanut ja nyt mies huomaa millainen tyttöystävä sillä voisi olla. Juu, todella järkevää, tiedän.

Minähän en ole siro enkä pieni. Ei itseasiassa tule mieleen yksiäkään toisia yhtä epäkuvaavia adjektiiveja minusta. Olen 174cm pitkä, leveäharteinen ja roteva, ihan normaalipainoisenakin. Nyt kun päällä on vielä 30 25,5kg ylimääräistä, niin hohhoi vaan. Mies sanoi kerran, että en minä ole sillä tavalla lihava kuin lihavasta tulee ensimmäisenä mieleen, mutta olenhan minä aika iso. Oikeassa se kai oli. Toki näihin kiloihin mahtuu se jäätävä pömppiskin - varsinkin raskauden jälkeen - mutta vaatteet päällä näytän itseasiassa melko sopusuhtaiselta enkä usko, että kovinkaan moni tajuaisi kuinka paljon painankaan. Sanoin joskus, että kovinkaan paljon alle 70 kilon en vain pääse ja se on ihan totta. Minun mittaiseni voisi painaa 58kg hyvinkin, mutta minä en voi. Painoin lukiossa alimmillaan 66kg ja se oli jo ihan liian vähän, kun solisluut ja lantioluut törröttivät inhottavasti ja näytin muutenkin sairaalta.

No, havainnollistaakseni tätä valtaisaa kroppaani otin kuvat. Kyllä, minä, joka en hengaile pelkässä topissa edes miehen veljen nähden (on siis mullekin kuin oma veli ja paljon läheisempi oikeasti kuin omat siskoni), minä, joka kriiseili uimahalliin menemistä, minä, joka olen perunut lukemattoman monta menoa vain siksi että olen niin jäätävä läski ja minä, joka vihaan omaa kroppaani aivan suunnattoman paljon, otin kuvat. Kuvat, joissa minulla on vain se toppi ja alusvaatteet. Ja aion julkaista ne täällä.

Normaalisti kai tällaisia julkaistaan sitten, kun on näyttää niitä jälkeen- kuvia. No minulla ei ole, koska projektin alussa ajatuskin itseni kuvaamisesta pelkässä topissa tuntui täysin ylitsepääsemättömältä (enkä kyllä tosissani usko että tuo -4,5kg edes näkyy kunnolla missään... huomaatteko asenteeni?). Mutta joo. Tässä olis. Älkää pyörtykö.




Tekis mieli hirveästi selitellä kaikenlaista alkaen noista hienoista Paint-soikioista päättyen erittäin likaiseen peiliin, mutta antaa olla. 

Nyt sitten tämä sisäinen taistelu siitä että painanko tuota julkaise-nappia vai en.

2 kommenttia:

  1. "Vau, ainaki sulla on tissit!" :D

    Hei tsemppiä tuon kriisin päihittämiseen <3 Varmasti outo tilanne kun kaveri tuli samaan "sukuun".

    Äläkä liikaa jännitä sitä julkaise-nappia, et todellakaan ole mikään "valas". Susta tulee vielä kuules kuuma kissa ku projektisi etenee :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluakko osan näistä tisseistä?! :D En tykkää niistä kamalasti.

      Kiitos muuten ihanasta kommenista.<3 Kyllä tää tästä. Ehkä. Joskus.

      Poista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)