Sivut

perjantai 14. joulukuuta 2012

A blog with substance

Kiitokset Lappis! Pitäisi siis kertoa kahdeksan faktaa itsestä ja haastaa sen jälkeen kahdeksan bloggaajaa mukaan. No haastettuja taisi ollakin jo kaikki - Mariann jos et oo niin nyt oot ja samoin NiiNii! Muuten oli nopealla vilkaisulla kaikki lukemani blogit jo mukana.

Niin että ne kahdeksan faktaa. Aiemmin olen tehnyt myös 11 faktan haasteen, joten koitetaas keksiä uusia...

1. Olen ihan uskomattoman onnellinen siitä, että olen päässyt taas pelaamaan! Odotan pelivuoroja suunnilleen minuutteja laskien ja hymyilen kuin idiootti, kun pääsen juoksemaan pallon perässä, konttaamaan lattialla ja paukuttelemaan syöttöä toisensa perään. Lisäksi on jotenkin kierolla tavalla tosi mahtavaa, että jalat ja kädet on täynnä mustelmia :D

2. Olen viime aikoina kärsinyt aivan kamalasta kroppakriisistä, tästä voisi kirjoittaa enemmänkin jossain vaiheessa.

3. Nautin lihasjumista. Jep, olen outo. Kunnon jumissa on jotain todella tyydyttävää!

4. Olen koukussa Candy Crush Sagaan. Latasin sen puhelimeen eilen. Lahjakasta, tiedän.

5. Lahjoista puheenollen, meillä on hommaamatta vielä vähän liian monta lahjaa ja siltikään minua ei stressaa yhtään. Olen oppinut jotakin!

6. Itselleni toivoisin joululahjaksi lahjakorttia urheiluliikkeeseen, opiskelumotivaatiota, lahjakorttia lankaostoksia varten sekä suksia.

7. Aloitan työt tammikuussa, jänskättää! Olen siis ollut vuoden ja muutaman kuukauden kotona ja nyt olisi aika palata palkansaajaksi. Toisaalta haikeaa, toisaalta olen pelkästään innoissani. Olen tykännyt tosi paljon olla kotona, mutta talous ei kertakaikkiaan enää kestä, ja työni on onneksi sen verran jees että on kiva palata töihin.

8. Odotan joulua pitkästä aikaa ihan tosissani, kun saan laittaa omaan kotiin ensimmäisen joulun ikinä. Tähän asti ollaan aina oltu sukulaisissa ja nytkin kyllä joulupäivänä mennään, mutta aatto ollaan ihan omassa kotona.

5 kommenttia:

  1. Mä oon kans ihan koukus tuohon candy crushiin :'D

    VastaaPoista
  2. Ihan kamala peli!! :D En ole ikinä ollu mistään kännykkäpelistä riippuvainen ja oon lähinnä naureskellu niille jotka on. Tässä se nähään sitten...

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta! Yritän löytää rakosen vastata siihen :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)