Sivut

maanantai 11. helmikuuta 2013

Turha postaus

Jillianin 30 day shred jäi kesken. Se oli tylsää, suoraan sanottuna. Ihan vaan tylsää. Siinä vaiheessa kun tein askelkyykkyä ja huutelin samalla miehelle että TÄÄ ON IHAN PERSEESTÄ MUA EI KIINNOSTAAA MENISIN MIELUUMMIN LENKILLE TAI TEKISIN PITEMMÄN KUNTOPIIRIN TAI PISTELISIN HAMMASTIKKUJA SILIMIIN, tuli kyllä kieltämättä mieleen että onkohan tässä hommassa nyt taas mitään järkeä. No en tiedä oliko, tehokasta se oli kuitenkin. Harkitsen vielä jatkamista, saapa nähdä mihin päädyn.

Viikonloppu meni partioleirillä, oli tosi kivaa. Tyttö on vaan nyt kuumeessa, joten olen kotona = siivouspäivä. Jee... joo.

Olipa taas tosi tärkeä postaus. Ei oikein ole mitään asiaa. No paino notkahti viimein hiukan edes alaspäin, aamupaino 92,6. Jospa se taas tästä. Ai niin ja kun useampi patisteli minua niihin kilpparikokeisiin tässä taannoin, niin nyt ne on sitten otettu selkätutkinnan yhteydessä. Lisäksi selästä tulee esim. reumatulokset tällä viikolla jossain vaiheessa - ja joo, ahistaa, mutta nyt en jaksa murehtia sitä.

Että sellaista. Mä alan raivaamaan, eilen puunattiin jo etukäteen keittiö niin on yksi iso homma vähemmän. Ehkä ihan vaan yhden elämän verran Candy Crushia... oon taas jumittanut samalla tasolla vissiin viikon.

Kivaa maanantaita!

2 kommenttia:

  1. Ite nukuin pommiin niin lahjakkaasti, etten kerenny ees aatella jumppaamista tänä aamuna :DD Ehkä huomenna taas kuitenkin. :) Päätin vakaasti, että kyllä minä jaksan sitä sen kolkytä päivää vetää vaikka vähän tylsistyttäisikin. Mikä tahansa tympii, jos tekee samaa ohjelmaa kerta toisensa jälkeen, mutta ehkä se on sen arvoista kuitenkin. Eihän se ole kuin puoli tuntia päivässä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tuokin, mutta mä teen tosiaan mieluummin omiani. Ei ollut minun juttu tuo :D No ei kai kaiken tartte ollakaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)