Sivut

sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Sunnuntaikuulumiset

Jee. Torstaina olin treeneissä, perjantaista tuli vapaapäivä ja niin eilisestäkin, kun en vain jaksanut koulutuspäivän jälkeen enää puntille vaan sohva ja villasukka kutsuivat. Juoksu? Noh... lämpömittari näyttää kolmatta päivättä putkeen -32 astetta. Että juu en mene juoksemaan. :D Keskiviikolle luvataan taas parinkympin pakkasta, joten katsellaan silloin uudestaan. Ärsyttävää kyllä, mutta itsepä aloitin juoksukoulun tammikuussa - pitää olla aika urpo, jos kuvittelee että täällä voisi oikeasti juosta säännöllisesti tammikuussa. No näköjään olen tarpeeksi urpo. Mutta ei se mitään, aloitan heti kun vain voi - toivottavasti ensi viikolla. Natsia harmittaa, kun kalenteriin merkityt aamulenkit ei toimi. Yhyy. Ehkä selviän tästä. Ja ehkä saisin tasattua niitä lenkkejä ensi viikolla.

Tänään ei ole treenejä, kun eilen oli peli (itsehän olin töissä, mutta siitä huolimatta tappio tuli) ja olin tosiaan optimisesti kuvitellut, että kävisin juoksemassa ja puntilla. Puntille siis tieni käy. Siivotakin pitäisi.

Sokerilakko kolkuttelee takaraivossa. En tiedä miksi. Nyt olen kuitenkin vähän puoleksi huomaamattani jättänyt karkkeja pois. En kokonaan, mutta pikkuhiljaa. Ehkä siis kohta voin kertoa, että olin muutaman viikon kokonaan ilman sokeria. Toivotaan.

Ei kai nyt muuta. Tuli vähän tällainen tynkä, mutta ei se haittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)