Sivut

maanantai 7. tammikuuta 2013

Flunssaa

Loppuviikko ja näköjään vielä alkuviikkokin menee räkiessä aivoja pihalle. Perjantaina olin vielä töissä (niin tosiaan, olen tätä nykyä opiskelun lisäksi kokopäivätöissä!), samoin olisin tänään jo hyvin voinut mennä, mutta tyttö on vuorostaan kipeänä. Kotipäivä siis tuli vielä tästäkin. Liikunnasta on ollut taukoa 30. päivästä lähtien eli reilu viikko. Tänään on ehkä vielä taukopäivä, olen sen verran tukossa, mutta huomenna voisin jo käydä kävelyllä tai zumbata. Torstaina normirytmiin eli palloilemaan, jee.

Selkää juilii vielä vähän, mutta särkylääkkeitä en ole syönyt moneen päivään enää eikä kipu haittaa menoa ollenkaan, taisi siis olla ihan vaan joku hölmö lihasjumi tai jotakin. En tiedä, ehkä se jäi mysteeriksi.

Paino oli aamulla nollaliikuntaviikon jälkeen 92,9, eli parisataa grammaa oli tippunut pelkällä "ruokavaliolla". Lainausmerkit siksi, että mulla taitaa olla jotain tunnustettavaa... no herkkulakko ei ihan ole alkanut niinkuin suunnittelin. Muuten olen syönyt tosi oikein, mutta noi viimiset joulusuklaat oli väsyneelle Ida-Marille liian paha houkutus. Onneksi ne nyt ihan oikeasti jo loppui, joten saadaan joku roti tähän elämään taas.

Ajattelin, että voisin alkaa käyttämään Kiloklubia tai jotain vastaavaa ihan tosissani. Ja joskus vaikka kirjoitella tännekin, mitä syön. Saisi vähän itsellekin potkua perseelle ja karsittua sen myötä sitten ne viimeisetkin turhat jutut pois. Joo, niin minä teenkin. Millainenhan se Kalorilaskuri on, pitääpä katsoa...

Juu eipä mulla muuta. Minä alan neulomaan sukkaa kun tuo kipeä riepukin nukkuu. Kivaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)