Sivut

torstai 9. toukokuuta 2013

Mutku mä haluuun

Minä en varsinaisesti tarvitsisi tällä hetkellä ainuttakaan treenivaatetta. Minulla on paitoja, toppeja, huppareita, juoksutrikoot, pelihousut, muutamatkin salihousut ja huvittavan laaja valikoima mustia kollareita. Oikea tarve liittyy kenkiin - kunhan uudet mallit tulevat kauppoihin, ostan uudet pelikengät. Tarvitsisin kyllä uudet juoksukengätkin. Mutta siis juu, en todellakaan tarvitsisi uusia paitoja, housuja tai mitään muutakaan.

Mutta ku...

zalando.fi

Miten ihana?! Argh.

Tilauksen alkuperäinen hinta oli miltei 160 euroa, mutta tilasin sitten vain ne kaksi kaikkein ihaninta toppia ja toinen on tämä, en jostain syystä saanut kuvaa näkyviin. Yhteishinnaksi tuli silti reippaat 70 euroa... minä ja minun "pikaisesti vain vilkaisen enkä tilaa kyllä mitään".

Mutta joo. Hihi.

Nyt siivoamaan! Illan treenit on peruttu kun sali ei ole käytössä, joten puntille siis. Jee. Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)