Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Liian aikaisin perjantaiaamuna

90,1! Ensi viikolla minun painoni alkaa kasilla!! :)

Eilen oli ensimmäiset kunnon rääkkitreenit. Puoleentoista tuntiin mahtui pientä jujupeliä, hyppyharjoituksia, kuntopiiriä (etukyykkyä 15kg tangon kanssa, vatsaa, selkää ja miesten punnerruksia (meni 20!!)) ja sokerina pohjalla ne hemmetin aidat. Argh. Hiki lensi ja ahisti ja loppufiilis oli hyvä. Tyytyväinen. Minä jaksoin!

Tänään on lepopäivä. Huomenna on luvassa 5km+5min juoksu ja kävely kotiin, reipas kymmenen kilometrin lenkki siis. Sunnuntainakin on lepo kun treenit on yhden päivän pääsiäislomalla ja maanantaina taas treenit. Huippuhommia.

Pääsiäiseksi ei lähdetä mihinkään, kun mies on töissä ainakin tänään ja ehkä myös maanantain. Ja olis mulla tuo opparikin, jota pitää kirjoittaa aivan hirveän paljon, ainakin parikymmentä sivua pitäisi viikonlopun aikana ilmestyä paperille. Huh. No, tänään ei kuitenkaan mitään ennenkuin mies tulee töistä - meille tulee mun partiokaveri lapsineen ja me katotaan yhtä koulutusta, lapset saa riehua keskenään. Kivaa sekin!

Tällaista tänne! Mulle pääsiäinen on jotain ihan muuta kuin valtaisa suklaamunavuori, joten sunnuntaina voisi käydä vaikka kirkossa.

Hyvää pääsiäistä kaikille, vietitte sen sitten hiljentyen tai niitä munia syöden! Ja hyvää pääsiäistä vaikka olisitte päissään pyhät putkeen. Nautitaan nyt kaikki näistä vapaista! Tyttö päätti nauttia vapaapäivästä heräämällä ja herättämällä meidät klo 6:30 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)