Sivut

maanantai 9. joulukuuta 2013

70kg

Ei kylläkään mun tavoitepaino, eikä varsinkaan aamupaino! Vaan eilen testattu kyykkymaksimi. Ei mitään hajua onko se tosi hyvä, keskinkertainen, huono vai suorastaan säälittävä, mutta nytpä tiedän mikä se on. Oikeastaan kun miettii, etten ole ikinä kokeillut kyykkymaksimia ja mun tähänastiset sarjapainot on liikkuneet 30-40 kilon välillä, niin kai tuo on aivan hyvä. Tai no vaikka ei oliskaan, niin suuntahan on vain ylöspäin!

Valmentajan kanssa juteltiin tänään oheistreenistä. Mun ykköstavoitehan on siis tällä hetkellä parantaa liikkuvuutta ja räjähtävyyttä sekä siinä sivussa vahvistaa yläselkää. Näillä siis saisi puolustusvalmiutta paremmaksi, pomppua korkeammaksi ja lyöntiin voimaa. Peruskunto mulla alkaa olla aika hyvä, joten nyt voi keskittyä ihan muihin juttuihin.

Mun treeniohjelma näyttäisi tällä hetkellä siltä, että viikossa olisi kolme lajia ja kolme oheistreeniä - kerran viikossa puntti ja kahdesti juoksu tai hiihto spurteilla ja/tai loikilla sekä keskivartaloon ja käsiin keskittyvällä lihaskuntotreenillä höystettynä. Lenkkien ei tarvitse olla 45 minuuttia pidempiä - puolikin tuntia itseasiassa riittää - ja tarkoitus on juosta/hiihtää aika kovaa. Puntilla tulisi nostaa isoja painoja niin, että treenin jälkeen on valmis valumaan suihkuveden mukana viemäriin. Punttitreeni ei kuitenkaan saa missään nimessä kestää yli tuntia. Näiden lisäksi lajitreeneissä tehdään joskus lihaskuntoa ja melkeinpä aina liikkuvuutta, reaktionopeutta ja räjähtävyyttä kehittäviä harjoituksia. Rankan viikon päätteeksi toisen lenkin voi korvata uinnilla, jos tuntuu että kroppa kaipaa palauttelua.

Olen tosi innolla aloittelemassa vähän erilaisia juttuja! Ja on kyllä kivaa saada henkilökohtaista palautetta ja ohjausta myös oheistreenin puolella. Jajajajajaja. No jos ei vielä tullut selväksi niin mä NIIIIIIIIIIIN tykkään tästä hommasta!

Ja ääh yritin taas ottaa kuvan mutta ne hiton rintsikat... :D

Tai no oikeastaan ihan sama. Tässä siis minä tänään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, arvostan sitä! :)